2015. október 28., szerda

Könyvajánló: Burger Barna: Kékvándor

Hol van már az egymillió lépés Magyarországon? Vagy én vagyok már túl öreg? A cimdal, a kerék, és egyes helyszinek máig a fejemben vannak. Burger Barna pedig kibontotta mindezt. Szépen végigsétált a kéktúra útvonalán, és fotózott, elmélkedett, nézelődött, majd az egészet egy csodás albumban elénk rakta. Ez szép.
Ugyanakkor ezzel el is mondtunk mindent. A képek valóban szépek, és őrület, hogy ennyi jó minőségű és nem teljesen sablonos képet készitett, ez valóban szép munka volt, másnak nem sikerült volna. Ugyanakkor ezzel még mindig csak, hmm, "csak" egy fotóalbum, ami arra jó, hogy ne vegyem elő az én gépemet ha arra járok,hisz ő már lefotózta szebben amit lehetett. Kicsit belekostolunk a történelembe, néprajzba, tényleg csak picit, hiszen ez nem egy tudálékos könyv, és a filmben is voltak ilyen részek. De nyilván nem történelemkönyv, nem földrajzkönyv. Akkor mi? Egy kellemes emlék? Akárhogy gondolkodom, a több mint 10000 ft-os könyvnek nem én vagyok a célcsoportja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése