2015. december 18., péntek

Lumas galéria és a 3d

Igen, még mindig Párizs, a kifogyhatatlan művészet városa. A Lumas galéria lefelé nyitott, és igy szerzett jó sok vásárlót, akik viszont azt mondhatják, hogy mégiscsak galériában vásároltak. Na igen, nincs túl jó véleményem a Lumasról, kicsit olyan, mint az újságok között a Blikk. Most, hogy belegondolok, az igazi bajom az árazásukkal van, mivel annyiért adnak egy 100 példányban készült képet, amennyiért máshol majdnem vagy akár meg is lehet venni egy eredetit. És végülis mi az értéke egy 100 példányban készitett képnek? Megmondom nagyon szivesen: 0. Jó, nem 0, mert a papir pénzbe került stb. de engem speciel nem motivál, hogy megvegyem az 54. képet egy ismeretlen fotóstól.
A műgyűjtésről persze mindenkinek saját véleménye van, de most másról lesz szó. Ugyanis az ötlet az ötlet, és ezúttal a Lumasban láttam ezt a képet. Érdekessége az, hogy a kép bal oldalán keskeny csikokra vágva mégegyszer kinyomtatták a képet, és egy csappal azt kb 1 centivel elemelték a kép sikjától. Ettől az alkotó szerint 3d hatása lett a képnek, én inkább azt mondanám, fejfájós, de az ötlet mégis jó. Dinamikus, vibráló lett ez a középszerű kép ettől. Annak ellenére, hogy nem tetszik, mégis eltöltöttem egy percet azzal, hogy a szememmel különböző helyekre fókuszáltam és élveztem a mélységi hatást. Mindenképpen érdekes munka, bár azt hiszem nem szeretném a nappalimban látni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése