2016. február 13., szombat

David Meisel a Haines galériában

Örök kedvencem David Meisel, s most már alighanem az is marad bármit is rak le az asztalra. Még a legelső new york-i utam során találkoztam vele, és lenyűgözött a légi felvételeinek pompás struktúrája, a teljes absztrakció. Valami hasonlót szerettem volna késziteni én is.
A legújabb képei első ránézésre pont olyanok, mint a Terminal mirage, a tulajdonképpen nagyon régi sorozata. Ez egyben előny és hátrány is. Örülök, hogy nem kezdett el kiscicákat fotózni, de azért mégis felmerül a kérdés, hogy hova lehet fejleszteni még ezt a sorozatot. Egyáltalán, a légi fotózásban is lehet városokat, tavakat, akármit fotózni. Másrészről meg ha David képei nem is fejlődnek ebben az értelemben, azért a nagyon magas szintet tartja. Apró lépésekben egyre bonyolultabb struktúrákat rajzol, a szinek még egységesebbek. Úgy tűnik nekem, hogy ő olyan fotós, aki egész életében egyetlen képet fotóz, csak egyre tökéletesebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése