2018. augusztus 24., péntek

mma ösztöndijasok

100 ember nyert el havi apanázst egy évre. Szóra sem érdemes, hiszen olyan emberek nyertek, akikről nemhogy nem hallottam, de hangosan kell röhögnöm az úgynevezett életművükön. Ezekből az emberekből nem lesznek ünnepelt művészek. Jó, most kapnak pénzt, esetleg pár év múlva egy művelődési házban egyiküknek-másikuknak lesz kiállitása, de ennyi.
Nem éppen Puklus Péterek, Eszterházy Marcellek, a sort hosszan lehetne folytatni.
A poén kedvéért itt egy nyertes: Hoppál Bulcsú Kál. Neki még wikipédia oldala is van, amit nyilvánvalóan ő irt - hiszen honnan tudnánk a gyerekei nevét, pláne második neveit? A saját leirása szerint tehát ő filozófus, vallástudós, teológus és dokumentumfilmes. Szakterülete: vallástudomány. Aha. Akkor nem képzőművész. Akkor viszont az mma, ha ennyire széles meritéssel dolgozik, akkor tényleg adhatja már a szomszéd néninek is a dijakat, az sem tűnne fel..
Van viszont egy probléma. Mégpedig az, hogy találtam a listán két embert, akit viszont ismerek, számontartok. Ők hogy kerültek oda? Na jó, ez álkérdés: pályázni kellett, nem lehet véletlen a dolog, és a nevük is annyira egyedi, hogy nem lehet más. Nem, ők úgy gondolták, hogy pályáznak, mert minden pénz jól jön, mert nem voltak erkölcsi aggályaik..Amúgy is, abban igazuk van, hogy kapnak pénzt, na és? Legalább nem kell pincérkedniük. Annyiból viszont nincs igazuk, hogy ez erkölcsileg akkor sem jó. Namost persze ki vagyok én, hogy előirjam nekik, mit csinálhatnak? Ráadásul az egyik esetben nagyon jól jön a pénz, a másik esetben meg mindegy (igy viszont tényleg nem értem miért pályázott). Talán a referencia kell neki a másik oldalról is.
Szóval nem, nem itélem el őket, viszont megjegyeztem a nevüket. Rosszpont nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése