2016. december 2., péntek

Gross Arnold emléktábla avatás

Gross Arnold egyedi rézkarcait egy festő barátnőm mutatta meg. -Szeretnél igazán jót látni? Gyere..-szólt, és a képeken egészen finom grafikákat láttam, olyan szinekben, amikről azt gondoltam, nem is léteznek. Nemcsak az elképesztően aprólékos grafikai munka döbbentett meg, hanem a szinek kidolgozottsága is. Nem sokon múlt, hogy akkor nem vettem egy képet. Gross Arnold már akkor is 80 felett volt, nagyon ritkán adott ki új munkát a kezei közül. A témaválasztásai nem mindig tetszettek, de a képek sok részlete hamar elnyomta ezt az érzést. Még élt, amikor én már klasszikusként kezeltem.
Most pedig emléktáblát avattak a lakásánál, a Ksh-val szemben, a Keleti Károly utca 10-ben. Remek ötlet, mivel igy könnyebb lesz felidézni a műveit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése