2015. december 3., csütörtök

Annie Leibovitz óriáskönyve

Ha Párizs és könyvesbolt, akkor természetesen a St. Germain sugárút. Vagy a Clichy tér. De szeretem a rue de Buci-nál a Taschen boltot is, bár ritkán veszek ott bármit is, az már sokszor túl kommersz. De amikor legutóbb beléptem, egy óriási Annie Leibovitz kötet fogadott:
Nem viccelek, amikor óriásit irtam. Nem túl sok viszonyitási pont van a képen, de a köteten lévő fehér lap egy A4-es lap. Az kb. egyharmad hosszra és talán szélességre is. Nyomdai dolgozó olvasóim már ebből meg is mondhatják, hogy a könyv mérete: ..90 centi hosszú és 60 széles. Vagyis A0. A lapra pedig azt irták, hogy kérjünk segitséget a lapozgatáshoz. Én nem kértem, mert amúgy is rohantam épp, de 800 euróért amúgy sem érzem célközönségnek magam. Bár a repülőn biztos megértették volna, hogy kicsit túllóg..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése