2019. október 5., szombat

Akkor beszéljünk a...Budapest Art Fair-ről

Minden évben leirom ,hogy pici, savanyú, de a mienk... Ez idén sincs máshogy. Az eddigi ingyenes rendezvény immár 2500 Ft-ba kerül, ami persze nem sok, csak az elv..Ugyebár ez a rendezvény arra lenne, hogy a látogatók ismerkedjenek a művészettel. Vagy félreértettem valamit, mert ha azért, hogy a gyűjtők kényelmesen bejárják a csarnokokat, akkor azért kár volt erőlködni.. A gyűjtő ugyanis bemegy a galériába, vagy eleve a galéria megy ki a gyűjtőhöz, műtermekben ráznak kezet, a szabad szemmel nem látható műtárgypiacunk pedig annyira szánalmas, hogy azért felesleges kipakolni. Minden évben van pár olyan külföldi galéria, akik azt hiszik, hogy itt van élet, aztán lehajtott orral hazaballagnak.. Arról nem is beszélve, hogy a gyűjtők nyilván kapnak ingyenjegyet, hiszen ők sokkal több pénzt költenek, ha...
Szomorú volt látni, hogy a bejáratnál sokan toporogtak, mivel nem tudták előre, hogy pénzes a bemenetel, és bizony ez a pénz is gondot okoz nekik..Volt, akinek segitettem, de nem biztos, hogy az én dolgom ez, legalábbis egy ideális világban.
Amúgy mi történik egy art fair-en? Mindenki más okból mehet ki, én leginkább azért, hogy találkozzak ismerősökkel. Érdekes, hogy minden évben másokkal találkozom, ha direkt keresek valakit, az biztos nincs kint vagy nem akkor, de másokba pedig egyszerűen belefutok, pedig nem terveztem a találkozást. Ezért érdemes menni, bár ugyanezt egy megnyitón is elő tudom adni..
Nem mondom, hogy nem volt érdekes anyag, de azért nem hőköltem hátra egyszer sem a csodálkozástól...Talán az tűnt fel, hogy idén sokkal több orosz galéria volt, nekik ez már a nyugat, én ugyan nem világositottam fel őket...
Szóval maradt ami volt, ez a kicsit csúnya citrom, ami még mindig narancs akar lenni, de láthatóan nem sikerül neki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése