2019. április 27., szombat

Meeting place Paris portfolio review

A portfolio review jó esetben egy karrier valamelyik állomása lehet, mint ahogy az velem is történt. Pozsonyban találkoztam egy francia kurátorral, aki aztán 3-4 kiállitáson is számitott rám. Aztán meghivott a házába dél-Franciaországba, mutatott egy szigetet, amiről nem tudtam és egy éttermet, amire visszagondolva még mindig elégedetten nyalom meg a tiz ujjamat.
Később azt vettem észre, hogy vagy én lettem rosszabb fotós, vagy a reviewerek lettek válogatósabbak, de a kiállitásmeghivók elapadtak, habár most Bécsben megint jó dolgok történnek.
A portfolio review tehát egy lehetőség, 20 perc áll rendelkezésre, hogy elmeséld a műveidet, a koncepciódat, ez pedig sokszor önmagában is nagyon jó tud lenni.
Idén novemberben Párizsban lesz egy portfolio review, amire elég fontos emberek jönnek majd. Itt a link, itt lehet jelentkezni. http://home.fotofest.org/meeting-place-paris-2019/reviewers.aspx
Mindenkinek megnézik a referenciáit, aztán jelentkeznek. Szerintem nagyon érdemes jelentkezni egy ilyenre, ezért is szólok róla itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése