2017. szeptember 3., vasárnap

Könyvfesztivál

Arles-ban, az Annie Leibovitz kiállitás mellett, a nagy Lumu alapitvány óriási barakkjaiban több kiállitást is rendeztek, számomra sokkal inkább ez volt a felsztivál központja, mint a kicsit szűknek bizonyuló igazi, ami a Van Gogh alapitvány mellett volt a belvárosban. Itt, a városközponttól 2 percre, mondjuk azért kicsit franciás szervezéssel (a bekötőutat, ahol be lehetett volna menni lezárták, a kerülőutat viszont nem táblázták ki) könyvesbolt, kiállitások, beszélgetőhelyek és ami nem mellékes, jó nagy terek vártak mindenkit. Többek között egy mini könyvfesztivál is.
Minden évben dijazzák a legjobb könyveket, de már a beküldött anyag, amit kiállitanak, az is olyan hatalmas mennyiség, hogy szinte akármennyi időt el lehet itt tölteni. Én olyan másfél órán át lapozgattam, mire eljutottam odáig, hogy minden könyv egyforma, akkor abbahagytam. A könyvek kb. 10 %-át ismertem előtte, nem túl nagy szám.
Amúgy az itt látható könyvek csak egy részét képezik a kiállitásnak, a fehér falak mögött újabb asztalok vártak rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése